1. И начат им в притчах глаголати: виноград насади человек, и огради оплотом, и ископа точило, и созда столп, и предаде его тяжателем, и отиде.
  2. И посла к тяжателем во время раба, да от тяжатель приимет от плода винограда:
  3. они же емше его биша и отослаша тща.
  4. И паки посла к ним другаго раба: и того камением бивше, пробиша главу ему и послаша безчестна.
  5. И паки иного посла: и того убиша: и многи ины, овы убо биюще, овы же убивающе.
  6. Еще убо единаго сына име возлюбленнаго своего, посла и того к ним последи, глаголя, яко усрамятся сына моего.
  7. Они же тяжателе реша к себе, яко сей есть наследник: приидите, убием его, и наше будет наследствие.
  8. И емше его убиша и извергоша его вон из винограда.
  9. Что убо сотворит господь винограда? Приидет и погубит тяжатели и даст виноград инем.
  10. Ни писания ли сего чли есте: камень, егоже не в ряду сотвориша зиждущии, сей бысть во главу угла:
  11. от Господа бысть сие, и есть дивно во очию нашею?
  12. И искаху его яти, и убояшася народа: разумеша бо, яко к ним притчу рече: и оставльше его отидоша.
  13. И послаша к нему некия от фарисей и иродиан, да его обольстят словом.
  14. Они же пришедше глаголаша ему: учителю, вемы, яко истинен еси и не радиши ни о комже: не зриши бо на лице человеков, но воистинну пути Божию учиши: достоит ли кинсон кесареви дати, или ни? дамы ли, или не дамы?
  15. Он же ведый их лицемерие, рече им: что мя искушаете? принесите ми пенязь, да вижу.
  16. Они же принесоша. И глагола им: чий образ сий и написание? Они же реша ему: кесарев.
  17. И отвещав Иисус рече им: воздадите кесарева кесареви и Божия Богови. И чудишася о нем.
  18. И приидоша саддукее к нему, иже глаголют воскреснию не быти: и вопросиша его, глаголюще:
  19. учителю, моисей написа нам, яко аще кому брат умрет и оставит жену, а чад не оставит: да поймет брат его жену его и воскресит семя брату своему.
  20. Седмь братий бе: и первый поят жену и умирая не остави семене:
  21. и вторый поят ю и умре, и ни той остави семене: и третий такожде:
  22. и пояша ю седмь и не оставиша семене: последи же всех умре и жена.
  23. В воскресние убо, егда воскреснут, которому их будет жена: седмь бо имеша ю жену.
  24. И отвещав Иисус рече им: не сего ли ради прельщаетеся, не ведуще писания, ни силы Божия?
  25. егда бо из мертвых воскреснут, ни женятся, ни посягают, но суть яко ангели на небесех:
  26. о мертвых же, яко востают, несте ли чли в книгах моисеовых, при купине яко рече ему Бог, глаголя: аз Бог авраамов и Бог исааков и Бог иаковль?
  27. несть Бог мертвых, но Бог живых: вы убо много прельщаетеся.
  28. И приступль един от книжник, слышав их стязающихся и видев, яко добре отвеща им, вопроси его: кая есть первая всех заповедий?
  29. Иисус же отвеща ему: яко первейши всех заповедий: слыши, Израилю, Господь Бог ваш Господь един есть:
  30. и возлюбиши Господа Бога твоего всем сердцем твоим, и всею душею твоею, и всем умом твоим, и всею крепостию твоею: сия есть первая заповедь.
  31. И вторая подобна ей: возлюбиши ближняго своего яко сам себе. Болшая сею ина заповедь несть.
  32. И рече ему книжник: добре, учителю, воистинну рекл еси, яко един есть Бог, и несть ин разве его:
  33. и еже любити его всем сердцем, и всем разумом, и всею душею, и всею крепостию: и еже любити ближняго яко себе, боле есть всех всесожжений и жертв.
  34. Иисус же видев, яко смысленно отвеща, рече ему: не далече еси от царствия Божия. И никтоже смеяше ктому его вопросити.
  35. И отвещав Иисус глаголаше, учя в церкви: како глаголют книжницы, яко Христос Сын есть давидов?
  36. Той бо давид рече духом святым: глагола Господь Господеви моему: седи о десную мене, дондеже положу враги твоя подножие ногама твоима.
  37. Сам убо давид глаголет его Господа: и откуду Сын ему есть? И мног народ послушаше его в сладость.
  38. И глаголаше им во учении своем: блюдитеся от книжник, хотящих во одеяниих ходити, и целования на торжищих,
  39. и преждеседания на сонмищих, и первовозлежания на вечерях:
  40. поядающе домы вдовиц и непщеванием надолзе молящеся, сии приимут лишшее осуждение.
  41. И сед Иисус прямо сокровищному хранилищу, зряше, како народ мещет медь в сокровищное хранилище. И мнози богатии вметаху многа.
  42. И пришедши едина вдовица убога, вверже лепте две, еже есть кодрант.
  43. И призвав ученики своя, рече им: аминь глаголю вам, яко вдовица сия убогая множае всех вверже вметающих в сокровищное хранилище:
  44. вси бо от избытка своего ввергоша: сия же от лишения своего вся, елика имеяше, вверже, все житие свое.

Постоянная ссылка на эту страницу bibleonline.ru/bible/csl/41/12/.

Выбор перевода и языка



© Библия Онлайн, 2003-2016